NSC Director

NSC Director

Rozwój przywództwa to jedno z najważniejsze z wyzwań, jakim muszą stawić czoła firmy na całym świecie. Aż 86% managerów uważa, że jest to kwestia niezwykle ważna, a jedynie 13% respondentów uważa, że ich firmy świetnie sobie radzą z rozwojem liderów na każdym poziomie organizacji. Model Kompetencji Przywódczych stworzony przez Deloitte w Polsce pokazuje, że jest to duży problem także dla rodzimych firm, w których najsłabszą stroną liderów jest zarządzanie ludźmi.*
W odpowiedzi na potrzeby nieustannie rozwijającego się rynku i rosnącej potrzeby na kreowanie skutecznych liderów, postanowiliśmy utworzyć nowe wydarzenie dedykowane dyrektorom sprzedaży. Premierowa edycja odbędzie się już 14 listopada w hotelu Intercontinental w Warszawie.
Elitarne grono (tylko 50 uczestników) i warsztatowa formuła gwarantują możliwość weryfikacji zdobywanej wiedzy na bieżąco i adaptowania jej do konkretnych rozwiązań w Państwa firmie.
Wśród prelegentów znajdą się wybitni specjaliści z zakresu przywództwa oraz doświadczeni praktycy od lat zajmujący stanowiska na najwyższym szczeblu. Program porusza najważniejsze kwestie współczesnego przywództwa oraz zarządzania procesami sprzedaży.

 

Jak utrzymać wysoki poziom sprzedaży i zatrzymać rotację pracowników z działu handlowego?

Na te pytania i wiele innych odpowiedzi udzielą uznani eksperci hotelarstwa, ale także doświadczeni praktycy sprzedaży i zarządzania, których know-how to gotowy przepis na sukces w każdej branży. Marka NSC to gwarancja wysoce merytorycznych wystąpień i najwyższych standardów jakości.

No Comments

Post A Comment