Coca-Cola HBC Polska, dominujący lider w branży napojowej w Polsce i globalnie, zawiązał partnerstwo z International Center of Events II, organizatorem czołowych imprez w obszarze sportu, fitnessu i kulturystyki na terenie Polski.
Celem tej współpracy jest poszerzenie zasięgu produktów Coca-Cola HBC w środowisku fitness. Główną motywacją dla wprowadzenia asortymentu Coca-Cola HBC do obiektów sportowych i siłowni jest podniesienie świadomości o konieczności odpowiedniego nawadniania, zwłaszcza wśród osób regularnie uprawiających sport.
Firma przez lata oferuje różnorodne produkty i nieustannie inwestuje w rozwój swojego portfolio, aby dostosować je do wymagań sportowców oraz osób zainteresowanych zdrowym trybem życia.
W międzyczasie International Center of Events II, uznawane za autorytet w dziedzinie fitness, jest zaangażowane w organizację ważnych wydarzeń, takich jak Międzynarodowe Targi FIWE FITNESS TRADE SHOW, Konferencja Fitness PEI i Kongres FEM.
Te imprezy są adresowane do różnych odbiorców, począwszy od miłośników sportu, przez trenerów indywidualnych, aż do właścicieli i zarządców klubów fitness.
Jako wiodąca firma w branży fitness, IC Events II podjęła decyzję o współdziałaniu z Coca-Cola HBC i objęła rolę ich Oficjalnego Partnera Dystrybucyjnego dla polskich klubów sportowych i fitness.