Coca-Cola w branży fitness

Coca-Cola HBC Polska, dominujący lider w branży napojowej w Polsce i globalnie, zawiązał partnerstwo z International Center of Events II, organizatorem czołowych imprez w obszarze sportu, fitnessu i kulturystyki na terenie Polski.

Celem tej współpracy jest poszerzenie zasięgu produktów Coca-Cola HBC w środowisku fitness. Główną motywacją dla wprowadzenia asortymentu Coca-Cola HBC do obiektów sportowych i siłowni jest podniesienie świadomości o konieczności odpowiedniego nawadniania, zwłaszcza wśród osób regularnie uprawiających sport.

Firma przez lata oferuje różnorodne produkty i nieustannie inwestuje w rozwój swojego portfolio, aby dostosować je do wymagań sportowców oraz osób zainteresowanych zdrowym trybem życia.

W międzyczasie International Center of Events II, uznawane za autorytet w dziedzinie fitness, jest zaangażowane w organizację ważnych wydarzeń, takich jak Międzynarodowe Targi FIWE FITNESS TRADE SHOW, Konferencja Fitness PEI i Kongres FEM.

Te imprezy są adresowane do różnych odbiorców, począwszy od miłośników sportu, przez trenerów indywidualnych, aż do właścicieli i zarządców klubów fitness.

Jako wiodąca firma w branży fitness, IC Events II podjęła decyzję o współdziałaniu z Coca-Cola HBC i objęła rolę ich Oficjalnego Partnera Dystrybucyjnego dla polskich klubów sportowych i fitness.