Marketing Management Congress

Marketing Management Congress

Praktycznie i konkretnie o zarządzaniu w dziale marketingu.

Firmy, które wyróżniają się szybkim rozwojem często nie nadążają z wprowadzaniem niezbędnych zmian w strukturze poszczególnych działów. Osoby zarządzające muszą pozyskiwać aktualną wiedzę z zakresu nowych i sprawdzonych technik kierowania wciąż powiększającym się zespołem. Zarządzanie działem marketingu, który w czasach cyfryzacji rozwija się w najszybszym tempie wymaga od managera szczególnych predyspozycji, ale także w znaczącym stopniu zastosowania skutecznych działań, nie tylko w rekrutacji nowych pracowników, ale przede wszystkim w kierowaniu czasem własnym i zespołu.
Inwestowanie w rozwój pracowników, komunikacja w teamie marketingowym, czy skuteczny marketing wewnętrzny firmy to tylko niektóre tematy, które zostaną poruszone przez ściśle wyselekcjonowanych ekspertów, seo i założycieli najszybciej rozwijających się firm oraz startupów w Polsce podczas Marketing Management Congress.

O KONGRESIE

Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, właścicieli rozwijających się firm, a także specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej. Podczas Marketing Management Congress nie poruszymy tematów powtarzających się podczas większości konferencji i wydarzeń marketingowych w Polsce. Nasze wydarzenie skierowane jest do ekspertów i managerów, którzy doskonale opanowali specjalistyczne działania marketingowe. Starannie dobraliśmy tematykę wystąpień wychodząc naprzeciw potrzebom kadry zarządzającej.
Marketing Management Congress wyróżnia się wysokim poziomem merytorycznym. Gwarantujemy brak ukrytych wystąpień sprzedażowych, praktyczną wiedzę i wskazówki oparte na doświadczeniu prelegentów, a także możliwość bezpośredniej rozmowy z ekspertami oraz nawiązania wartościowych relacji z właścicielami firm, dyrektorami działów marketingu, managerami i przedstawicielami agencji.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

Podczas Marketing Management Congress zdobędziesz wiedzę opartą na doświadczeniu ekspertów i właścicieli najszybciej rozwijających się firm i startupów w Polsce. Otrzymasz praktyczne wskazówki, które z łatwością wdrożysz w swojej firmie lub w swoim zespole. Dzięki Marketing Management Congress zbudujesz skuteczną komunikację wewnętrzną swojej organizacji, a także nawiążesz wiele wartościowych relacji, które mogą wpłynąć pozytywnie na rozwój twojego biznesu. Udział w kongresie zostanie potwierdzony certyfikatem poświadczonym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia.

NIE CZEKAJ

Weź udział w Marketing Management Congress i wymień się doświadczeniami z ekspertami ze świata biznesu oraz specjalistami w dziedzinie marketingu. Poznaj opinie i wskazówki praktyków zarządzających zespołami. Zaangażuj się, wyraź swoje zdanie i
nawiąż długotrwałe relacje biznesowe!

Podczas Marketing Management Congress poruszymy następujące tematy:

• Zarządzanie współczesnym działem marketingu
• Zarządzanie czasem własnym i pracowników
• Komunikacja w teamie marketingowym
• Rekrutacja w dziale marketingu
• Inwestowanie w rozwój pracowników
• Kluczowe wskaźniki efektywności – jak oceniać wyniki
• Marketing wewnętrzny – jak sprawiać, by ludzie w pracy czuli się dobrze
• Budowanie wizerunku firmy
• Narzędzia do skutecznej analizy marketingowej
• Plany marketingowe i zarządzanie budżetem
• Kiedy outsorucing marketingu się opłaca – współpraca z firmami zewnętrznymi
• Skuteczne prezentacje przed klientem i zarządem
• Motywacja
• Trendy i innowacje

Atrakcyjne wydarzenia towarzyszące:

• Networking
• Konsultacje
• Strefa wystawiennicza

Gwarantujemy:

• wysoki poziom merytoryczny
• brak ukrytych prelekcji sprzedażowych
• case studies oparte na doświadczeniu prelegentów
• praktyczna wiedza i wskazówki
• kompendium wiedzy z zakresu zarządzania działem marketingu
• możliwość bezpośredniej rozmowy z ekspertami
• sprawdzone narzędzia, które usprawnią twoją codzienną pracę

No Comments

Post A Comment